Sociale netwerken

Hyves... de een haat het, de ander omarmt het. Ik zit er weer eens tussenin denk ik. De meeste krabbels donder ik zo snel mogelijk in de prullenbak. Ik houd niet zo van dat gekrabbel ;-) Er staat één handige op, die laat ik lekker staan totdat ik verlost ben van die 23 dingen... Krabbels op gewoon papier gooi je toch ook na verloop van tijd weg?! Wat ik al tijden doe is mijn blog inladen op Hyves. Voor degenen die willen reageren. Want ik ben wel zo'n enorme tut die haar eigen blog niet wil vervuilen met reacties... maar ik lees ze graag op Hyves. Ik heb er ook een mini-symbaloo. En soms wat andere gadgets. Je kunt trouwens ook getikt worden. Dan lees je in je mail : Je bent getikt. Alsof ik dat nog niet wist! En ik hoef ook niet zo nodig 873 vrienden. Dat kun je toch nooit bijhouden? O, is dat de bedoeling ook niet? Waarom heet het dan een sociaal netwerk?

Dizzie is leuk voor boeknieuwtjes... Maar wat schets mijn verbazing: op de agenda wordt het Boekenhof vernoemd! Deze site zal ik waarschijnlijk wel vaker bezoeken, even neuzen welk boek ik wil gaan lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten