mijn visie op web 2.0

Ja ja, gaan we nog filosofisch worden ook zeker. Dat is helemaal niet aan mij besteed. Tinternet is fun, tinternet is inspirerend, tinternet is een bron van informatie, zo lang je maar weet te schiften. En nu willen ze dat ik minimaal 100 woorden spendeer aan mijn visie op web 2.0... hoeveel woorden staan er al? o, ik ben al over de helft!
Je kunt internet natuurlijk puur voor je eigen (on)gemak gebruiken, je kunt het echter ook inzetten als communicatiemiddel. Ben je een einzelgänger? Tja, dan zul je denk ik ook weinig gaan communiceren, met of zonder web 2.0. Maar wil je daarentegen de hele wereld van jouw doen en laten op de hoogte stellen? Ga dan rustig door met deze cursus, misschien ontdek ik zelf ook nog wel nieuwe dingen ;-) Dit zijn vást meer dan 100 woorden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten