eerste ding - lezen

Je begint lekker makkelijk een weblog te lezen, wat is eigenlijk de bedoeling van die 23 dingen. Maar om ook maar iets verder te geraken zul je toch een mailadres moeten hebben. En daarvan hebben we er allemaal toch wel een stuk of wat? Hoe verging het mij in mail-land?

Jaren geleden werd je nog uitgenodigd om een gmail-account aan te maken. Vanaf mijn eerste stappen op tinternet heb ik al mijn mailadres bij wxs, later planet, later kpnplanet, maar ik blijf stug volhouden aan wxs. Daar kwam een hotmail-adres bij voor de niet-traceerbare mail (al die reclame hoef ik echt niet in mijn gewone mailbox). Gmail is vooral onderweg handig. Labels en groepen gebruikte ik toch al om het wat overzichtelijk te houden. Nu nog graag een overzicht van al mijn mailadressen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten